מדריכי וידאו

העברת רשיון ומוצר יד שניה - Native Instruments

העברת רשיון ומוצר יד שניה - Native Instruments

מדריך זה מיועד למי שמוכר או קונה מוצר של נייטיב אינסטרומנטס ביד שניה.
סרטון זה נעשה כשרות עבורכם, אין לקילומבו שום נגיעה לניהול החשבונות והרשיונות של Native Instruments.
 
העברת רשיון יכולה להתבצע אך ורק על ידי הבעלים של הרשיון והמוצר !
נא לא לפנות לתמיכה של קילומבו בנושא זה.
 
פרטים נוספים בהמשך הדף.
 
 
הסתבכתם ?
הנה כמה מקרים נפוצים מאוד:

אין שם משתמש או יש שם משתמש לא נכון
אתם היחידים שיכולים לדעת את שם החשבון איתו התחברתם ועליו רשמתם את המוצר.
נסו להיזכר בכתובת המייל שאיתה נרשמתם, אתם היחידים שיודעים אותה.

יש שם משתמש ואין סיסמה
אם שכחתם את הסיסמה לחשבון שלכם אתם יכולים לאפס אותה ולקבל סיסמה חדשה למייל שלכם.

התחברתם לחשבון אבל לא מופיעים שם רשיונות או מוצרים
לא מעט אנשים יוצרים חשבונות נוספים, אבל המוצר או הרשיון משוייכים אך ורק לשם החשבון שעליו נרשם הרשיון והמוצר מלכתחילה.
נסו להיזכר בכתובת המייל שאיתה נרשמתם, אתם היחידים שיודעים אותה.

העברת מוצרים פיזיים שהגיעו עם רשיון תוכנה.
מוצר פיזי שהגיע עם רשיון תוכנה חייב לעבור בשלמותו כלומר יש להעביר גם את רישום החומרה וגם את רישום התוכנה.
לא ניתן להעביר רישיון תוכנה למוצר פיזי ללא העברת המוצר הפיזי עצמו.
למשל: אם אתם מעוניינים להעביר רישיון לטרקטור שהגיע יחד עם קונטרולר - תצטרכו להעביר גם את רישום הקונטרולר עצמו למי שקונה מכם.

העברת רשיונות ושדרוגים
אם אתם מוכרים מוצר משודרג אתם חייבים להעביר גם את מוצר הבסיס שלו.
למשל אם אתם מוכרים קופליט 13 אולטימייט שאתם שידרגתם מקומפליט 12, אתם צריכים להעביר גם את קומפליט 12 אחרת השדרוג לא יעבוד כמוצר עצמאי.

התמיכה של נייטיב
רק לנייטיב אינסטרומנטס יש גישה לניהול הרשיונות והחשבונות והם היחידים שיכולים לעזור במקרים מיוחדים.
במידה ואתם רוצים לפנות אליהם, הקליקו באתר על Support, ומשם Account and Order ואחר כך ל Account and Registration והמשיכו לפי ההוראות באתר.
 

 
בהצלחה !